Ramping dengan korset, selesakah?

As salam dan hai,

Ramai wanita-wanita di luar sana sanggup berhabis banyak wang dan masa untuk kelihatan cantik dan menawan. Dari kaedah-kaedah tradisional, ubat-ubatan, program-program menguruskan badan sehingga ke pemakaian korset.
Fungsi korset adalah membentuk perut dan tubuh menjadi ramping. Selalunya korset akan laku keras waktu nak rasa. Al maklum la, time ni la nak pakai kebaya, beraya dengan bakal suami atau baru mencuba nak memancing hati teruna. :)



Di Indonesia kebanyakan wanita di haruskan memakai korset seusia belasan tahun. Tapi zaman sekarang ni dah tak berapa ketat sangat kot peraturan-peraturan tu. Macam kita juga, zaman mak-mak kita pinggang ramping-rampingkan.

Kat pasaran sekarang banyak korset diperkenalkan. Sama ada yang betul-betul selesa atau yang memakan diri. Jom tengok apa kesan bila pakai korset yang tak berapa 'ok'.

1. Jangkitan bakteria
    Akibat pemakaian korset yang tidak betul, kulit jadi sukar bernafas, berpeluh dan kulit jadi lembab dan gatal-gatal.
2. Ekzema
    Bahan korset yang kasar boleh menyebabkan alahan pada kulit dan menyababkan ekzema. Jika dibiarkan kulit akan menjadi teruk dan meninggalkan kesan hitam yang menjengkelkan.
3. Gangguan pencernaan & pernafasan
    Rasa tidak selesa, senak perut, kurang oksigen dan boleh menyebabkan gastrik.

TETAPI tidak semua korset tidak elok, cuma perlu berhati-hati...

Dengan pengambilan SET SHAPE UP Shaklee, anda tidak perlu risau. Shaklee dijamin selamat, bersih dan semula jadi. Dan berat badan akan turun dan In shaa Allah anda ramping semula jadi.

Dapatkan segera dengan menghubungi saya...

#Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Nurul Husna Bt Abdul Razak
ID : 1077605
013 2390653

Konsultansi secara esklusif kepada pelanggan saya termasuk
jadual pemakanan suplemen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...